Támogatás

Amennyiben a SuliX rendszerek üzemeltetése során hibába ütközik vagy egy funkció nem az elvárt módon működik, esetleg valamilyen eszközt nem tud használni, az alábbi támogatási lépéseknek megfelelően kísérelje meg elhárítani a felmerült problémát.

  1. Olvassa el még egyszer a vonatkozó kézikönyv legfrissebb kiadásának megfelelő fejezetét! Előfordulhat, hogy egy jelenség értelmezése többszöri átolvasást, feldolgozást kíván. A megoldást kezdje mindig ezzel! A kézikönyvek legfrissebb változata elektronikus formában megtalálható a Dokumentáció menüpontban.

  2. Győződjön meg arról, hogy a szoftverek legfrissebb változatát használja! A rendszereink fejlesztése során felfedezett esetleges hibák, hiányosságok általában a következő kiadásban már javítva vannak, ezért szükségszerű, hogy aktuális változattal dolgozzon.

  3. Tekintse meg sulix.hu weboldalunkon elérhető Tudásbázis menüpontot, illetve ellenőrizze a már felmerült problémák megoldására készült útmutatókat. Tudásbázisunkban a napi működést támogató információkról és megoldásokról is olvashat.

  4. Ha még ezek után sem tudja megoldani a problémát, vagy olyan jelenséggel találkozik, ami még nem dokumentált, akkor a következő lehetőségek állnak a rendelkezésére.

SuliX Professional használata során felmerülő hiba esetén

  • Problémáját jelezheti a weboldalon található fórumban, így kollégáink mellett a SuliX felhasználók népes tábora is segítheti a megoldás keresésében. 

SuliX Professional Network Edition használata során felmerülő hiba esetén

  • Amennyiben számítógépét a SuliXerverhez csatlakoztatja és bejelentkezik, a kérdését az intézményi SuliXerver webes felületén megjelenő Segítségkérés gombra kattinva, online hibabejelentő felületen át juttathatja el hozzánk.

SuliXerverrel kapcsolatos hiba esetén

  • Problémáját jelezheti a SuliXerver online hibabejelentő felületén keresztül. Ehhez lépjen be a webes felületre az admin felhasználó nevében és kattintson a Segítségkérés gombra.

  • Regisztrációs kódot aktivált SuliXerver adminisztrátorok, rendszergazdák a support.sulix.hu weboldalon sulix.hu-s bejelentkezési nevük és jelszavuk használatával adhatják fel új támogatási kéréseiket illetve tekinthetik át a korábbi jegyeiket. 

  • Telefonon a 06 (1) 450-0221-es telefonszámon.